Sibiul se promovează cu brand-ul oficial de țară

#MySibiu promovează, oficial, România

Autoritatea Națională pentru Turism a oferit Asociației pentru Înfrumusețarea Orașului Sibiu (AIOS) dreptul de a utiliza marca combinată “Romania explore the Carpathian Garden” și “Romania explorați Grădina Carpaților” pentru proiectul #MySibiu al asociației. Prin primirea acestui drept din partea ANAT, proiectului îi este recunoscută importanța în promovarea țării, folosirea brandului oficial de țară în comunicare aducând un plus de notorietate iniţiativei.  

#MySibiu este implementat încă din anul 2010 de către bloggerii sibieni Tudor Şt. Popa (www.CeMerita.ro) şi Răzvan Pop (www.razvanpop.ro) în colaborare cu Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro). Din 2014, orice blogger sau jurnalist online ce doreşte să viziteze oraşul Sibiu poate să trimită o aplicaţie pe site-ul proiectului www.mySibiu.eu, aceştia primind, în schimbul promovării online a oraşului, diverse facilităţi precum reduceri sau gratuităţi la cazare şi masă dar şi ghidaj gratuit ori acces în muzee.  


Peste 90 de bloggeri au scris până acum despre Sibiu  

Chiar în momentul de față, prin intermediul proiectului #MySibiu, orașul găzduiește o bloggeriță de travel care va scrie și promova Sibiul în articolele sale. Marysia Maciocha e născută și crescută în Polonia şi scrie despre destinaţii turistice pe blogul www.mytarvelaffairs.com. Aceasta a studiat dreptul și designul vestimentar şi și-a început experiența călătoriilor în anul 2008 prin vizitarea țărilor asiatice Tailanda, Cambodgia și Laos. Pentru ea, a călători înseamnă schimbare permanentă, amintiri de neuitat, posibilitatea de a învăța și a se dezvolta interior. Până acum, călătoriile au purtat-o pe Marysia prin țări ale continentului african, celui asiatic, Europei, Orientului Mijlociu și Americii de Nord. Maryia e cunoscută pe plan internațional prin interviurile date pentru reviste şi televiziuni importante precum şi pentru articolele scrise pe diverse site-uri de turism.  

În perioada 2011-2015, prin proiectul #MySibiu au ajuns la Sibiu peste 90 de bloggeri care au scris mai mult de 300 de articole în 4 limbi, cu peste 2.000.000 de cititori. S-au realizat şi distribuit online peste 4.000 de fotografii iar clipurile video realizate la Sibiu şi încărcate pe YouTube au avut peste 120.000 de vizualizări.  


Cum promovează bloggerii străini oraşul –

„Sibiu este visul oricărui călător”

 

Articolele scrise de către bloggerii de turism ce au vizitat Sibiul recomandă oraşul pentru arhitectura sa şi pentru oamenii prietenoşi ce locuiesc aici, spunând că acesta va deveni în scrut timp oraşul turistic cel mai atrăgător din Estul Europei. Iată mai jos câteva păreri răspândite miilor de cititori dornici de călătorii:  

„A trebuit să treacă doar un minut pentru ca oraşul Sibiu să ne cucerească definitiv inimile.”

It only took about a minute before the city of Sibiu stole our hearts completely – http://whatboundariestravel.com/walk-sibiu-romania-photo-essay-mysibiu  

„De îndată ce ajungi la Sibiu eşti imediat cucerit de farmecul locului. Cu străzile lui pietruite, arhitectura unică şi pieţele uimitoare, Sibiu este visul oricărui călător.”

As soon as you arrive you are instantly charmed by the place. What with its cobbled streets, unique architecture and stunning squares, Sibiu is a traveller’s dream. – http://globalhelpswap.com/sibiu-2/

 

„Sibiu este următoarea cea mai atrăgătoare destinaţie din Estul Europei. Aceasta a fost prima mea vizită în România şi cu siguranţă este una memorabilă. Sibiu este oraşul perfect de unde oricine poate să descopere adevărata Românie.”

Sibiu is the next great destination in Eastern Europe. This was my first visit to Romania and it was one to remember. Sibiu is the perfect starting point for anyone wanting to know what true Romanian culture is like. – http://minoritynomad.com/black-sibiuromania-city-guide  

„De ce iubesc să locuiesc în Sibiu, România”

Why I Love Living in Sibiu, Romania – http://almostfearless.com/why-i-love-living-in-sibiu-romania    


Conform iniţiatorilor, proiectul #MySibiu a primit posibilitatea de a folosi brandul oficial de ţară pentru că, prin promovarea oraşului Sibiu, este promovat turismul în România dar şi pentru că majoritatea celor ce s-au înscris pe site-ul www.mySibiu.eu au fost atât de plăcut impresionaţi încât au decis să îşi prelungească şederea în România, promovând şi alte zone precum Braşov, Sighişoara, Bran, Cluj Napoca. În 2014, Christine Gilbert, desemnată de către National Geographic ca fiind „Traveler of The Year”, s-a mutat la Sibiu pentru o lună de zile după ce a rămas fermecată de acesta în urma vizitei în cadrul proiectului #mySibiu.

Search